Hemma i snö och kyla

Jaha, då har vi varit på svensk mark i fyra dagar.
Det känns bra men det är klart man längtar tillbaka.
Det blev en liten chock att komma hem till all denna snö.

Vi har haft en underbar resa med många fina minnen i bagaget.
Vi ska göra allt för att spara så vi kan åka dit igen nästa år.

Det jobbiga nu är att jag inte har något jobb och det
är ett måste för att kunna lägga undan pengar varje månad.
Men det är bara att kämpa, vi ska lösa denna situation.
Söka,söka,söka... Here I am :)

Efter denna underbara semester så känner man sig lite piggare och starkare för att ta nya tag.

I helgen tog vi de bara lugnt. I söndags var vi hemma hos både pappa och mamma. Det var jätte mysigt. Vi hade köpt en liten present till alla och sen kolla vi på bilder och fikade och åt.

Igår,måndag, så var jag inne hos min älskade lilla skatt och gav henne allt fint vi köpt.
Sen åkte vi till maxi och handlade lite. Sen var vi hos moster och umgicks och kolla bilder.

Idag ska jag bara vara hemma. Ska försöka rensa min garderob.
Det blev ju en hel del shoppat i Thailand så för att få in de i garderoben så blir det att rensa ut gamla kläder som inte används.
Annars blir de allmän undanplockning då vi har allt utspritt efter resan. Sen blir de tvätt mellan varven...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0