Stranddag

Idag har vi bara legat på stranden ocg gottat oss.
Tagit de lugnt med vars en bra bok i vars en solstol under parasoll.

När vi körde till stranden såg vi en 3m lång orm, tack gode gud att jag befann mig i bilen.

Annars är allt som innan, varmt och skönt.
Ikväll har vi ätit i restaurangen på området och ska snart in och starta v:n.

Imorgon får vi ställa klockan då vi ska på elefant village.

Ska bara berätta om mion lilla bikini insident på stranden :)
Trodde Erik knäppte upp min bikini när vi satt och åt i solstolen och blev lite irriterad.
Men insåg att de inte va han utan den nog knäppt uåå sig själv.
Men nejdå, den gick sönder, bara så där... Bak i knäppningen så gick ej att laga.
Jag fick hoppa i klänningen och som tur kom en strandförsäljare med bikinis inom loppet av 15min.
Så de va bara att handla en ny, eller två :)

En hälsning till åsa och övriga som tänker på mig och min djurfobi.
Gecko-ödlorna bara kryllar de va så har börjat vänja mig lite :)
Dom är rätt söta, men lite för snabba.

Kram på er alla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0