update from the sun

Jaha, då är de inte många dagar kvar.
Men vi får njuta av varje stund som är kvar.
Fyra hela dagar till kan vi njuta så än får vi inte räkna ner...

Vet inte riktigt vad jag ska uppdatera med.
Men vi har de värmt och gott, riktigt bra faktiskt.
Jag åkte på en ordentlig förkyldning för några dagar sen som inte vill släppa.
Men nu har jag fått något som dom använder här och de funkar bra.
Något man ska dra in i näsan som är av stark mint och ja.
Bra är de iallafall och förkylningen börjar släppa.
Jag vägrar flyga hem med förkylning.
Skulle varit och snorklat idag, men snuvan vann. Så de får bli nästa gång vi kommer ner.

Annars har de mest varit sol och bad. Ja, shopping med förstås.
Vi packade en av väskorna här om dagen och de va kul.
Oj vad vi shoppat... Men men men, den blev lite för tung.
Så vi får packa om lite.
Vi packade om lite idag och de kan vara så att jag får åka på en sista marknad imorgon :)

Annars har de väll inte hänt så mycke.
Vi har ridit elefant, erik har klippt sig, vi har varit vid havet, shoppat, varit vid nått vattenfall.
Ja, vi har de bra och all uppdatering kommer när vi kommit hem...

Saknar er där hemma. Men dock inte kylan...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0