Update from us in the sun

Jaha, inget speciellt att uppdatera om men tänkte lägga upp några bilder.

Igår blev en dag vid poolen och vi blev röda och fina.
Eftermiddagen tog vi en tur med bilen in till stan för att handla mat, vatten och frukt.
Lite spännande är de att ta sig fram på deras vägar...

Idag har vi varit inne i Hua Hin och gått på någon strandmarknad.
Men solen bränner rätt bra så stanna inte så länge.
Stanna på vägen hem och köpte frukt av alla de sorter :)
Sen körde jag hem, stolt är jag att jag klarar av deras trafik.
Men med full koncentration så gick de :)
Ikväll blir de nattmarknad :) shopping shopping...

Saknar er alla där hemma.
Men njuter så av semestern!

 
 bilder från poolen...

 
 från restaurangen och vårt fina fruktfat vi gjort
av färska nyhandlade frukter...

Tyvär är internet så segt så jag får inte upp fler bilder.
Hoppas de kommer vid ett senare tillfälle...
Så är de.

Puss på er!!!

Kommentarer
Postat av: Åsa

Hej !

Det ser underbart ut. Längtar tillbaka till när jag själv var där för hundra år sen. Idag har vi åkt skidor på landet. Du blir säkert snart van vid djuren. Gecko-ödlan var min favorit. Njut och ladda batterierna. Kram moster Åsa med fam.

2010-02-07 @ 23:15:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0