3 dagar kvar :)

Då är det bara 3 dagar kvar tills vi beger oss till Paradiset.
Det ska bli underbart. På onsdag kl.10.35 lyfter planet från Köpenhamn.

Detta kanske blir den sista uppdateringen innan vi åker då vårt Internet inte fungerar som de ska.
Men datorn följer med ner så jag lovar hålla er uppdaterade ddär nere lite då och då...

Jag har haft en underbar helg. I fredags var det tjejkväll hos Emelie och vi hade super trevligt. På natten promenerade vi ner till puben för att möta upp boysen. Fy fan vad kallt det var :)
Men trevligt hade vi och det blev även lite kareoke. Tack alla underbara flickor för en fantastisk fredag...

I lördags ringde klockan då vi inte var allt för pigga.
Bara att masa sig upp och försöka få i sig lite mat. Kl.11 gick tåget från Osby som tog oss till Malmö.
Där åt vi lunch och sedan spelade vi lacerdome och hade 4-kamp.
Oscar fyller år på onsdag så vi firade honom igår genom att ha skoj tillsammans.
Det var Erik, Jag, Oscar, Emelie, Jeppe, Camilla, Stefan och Emma.
Det var jätte jul men skit jobbigt.
Jag måste ju bara skriva att jag kom på första plats och var riktigt stolt över detta.
Oscar kom på en andra plats och emma på en tredje.
Mitt humör och jävlaranamma kom fram så jag plockade hem segern :)
Efter detta gick vi en runda på entré och sen tog vi oss till stationen och tog en lång fika på expresso house.
Sen gick tåget hem vid 18. Väl i Osby gick jag, emelie och camilla och handla lite ostbricka.
Sen hade vi de mysigt på kvällen med ostbricka och spela buzz.

Tack för en underbar helg!

Idag är jag uppe hos svärmor och lånar datorn då vårt Internet fortfarande är sönder...
Efter att jag gjort allt som behöver fixas innan resan, som räkningar, biljett utskrift och jobbsök, så ska jag köra till Osby.
Syrran spelar cup där idag så jag ska bege mig dit och haja på henne och umgås lite med henne innan resan.

Ikväll blir de packning om vi orkar :) Annars blir de mån och tis kväll :)
Jag är så gott som klar, bara småsaker kvar och plocka ner.

Om vi inte hörs innan min uppdatering i Thailand får ni ha de så bra!
Kommer sakna er!

Snart sänder vi varma hälsningar till kalla sverige :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0