Äntligen fredag

Då var de helg om några timmar, så efterlängtat efter dessa två dagar på jobbet...
Sitter nu på kontoret och tittar ut på vårt vackra kalla väder.
När jag kommer hem i eftermidda blir det en promenad med pojken min.
Sen ska jag göra vid mig för att åka in till stan till en jobbarkompis.
Vi är ett gäng tjejer från jobbet som ska träffas, äta och dricka gott och snacka skit.
De ska bli trevligt. Vi ska även spela paketspelet, får väll se om man får nån rolig paket med sig hem :)
Så strax efter 18 ikväll blir jag upplockad och vid 22.30 åker jag med en jobbarkompis hem.
De blir en lagom kväll och kul ska de bli...

Bara en halv timme kvar på jobbet och det är skönt.
Helgen ska bli skön.
Ska bl.a. till mamma och mina syskon en runda på söndag vilket jag ser fram emot.
Mysig familjetid är aldrig fel.

HA en underbar helg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0