En vanlig vardag

Om 26 dagar och 21 befinner vi oss på flyget mot Thailand.
Längtan dit är så stor och jag ska njuta av varje andetag.
Vardagen nu är hemsk, men bara att bita ihop.
Att sitta på ett jobb och knappt ha uppgifter är jobbigt.
Att även få kritik för de minsta lilla du gör, slutar med att du inte änns orkar de.
Om allt ändå är fel, varför ska man då lägga ner tid och energi på de...
Så det blir lite bloggande istället :) Nu har jag kräkt av mig lite igen :P

I tisdags kväll efter vi hade ätit middag och min bror hade kommit så åkte vi hem till Oscar och Emelie och spelade spel och umgicks. Det var jätte mysigt. Tur att man har en fritid att glädjas åt.
Klockan tickade iväg och vi körde hem för att sova... Tack vänner för en mysig kväll...

I onsdags var vi lediga, så underbart... Erik och bror min jobbade en heldag i skogen och med pappas bil.
Jag tog lite sovmorgon och begav mig sen till Vinslöv för att hälsa på min morbror och hans familj.
Det var jätte trevligt. JAg har inte varit deras nya hus, där dom bott i 2 år :) Så fick lite dåligt samvete och tog mig tiden att köra dit. Trevliga pratstunder och god fika blev de :)
Sen skulle jag ett ärende till stan och passade på att köra och hälsa på min moster och hennes familj. JAg hade en social släktdag :) Fick träffa min lilla skatt och umgås med min moster och övriga familjen.
Vi började kolla på gamla kort och de va trevligt :)
Sen körde jag hem och lagade middag till Erik och min bror. Vi åt och sen körde André hem...
Erik och jag tog en runda med mario innan sängen kallade och jag la mig och läste.

Idag är de jobb och så även imorgon, sen är de helg. Ska bli så skönt!
Ikväll blir de matlagning och efter vi ätit tänkte vi ta en rask promenad runt sjön.
Sen hem och göra en stor kopp varm te och krypa ner i soffan :) Myskväll...

Ha en mysig vinterkväll på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0