Inget internet = ingen uppdatering

Vårt kära internet strular fortfarande så uppdateringen här just nu är som den är.
Kan jag skriva en gång i veckan är jag glad.

Veckan i sig har varit lugn och jag har gjort de jag mått bra av att göra.
Varje dag tar jag en lång promenad och det är jag stolt över att jag gör
Det är skönt och jag blir så pigg och glad efteråt.

I tisdags körde jag till Rydebäck efter lunch för att umgås med familjen Berggren.
En mysig eftermiddag, sen blev det styrelsearbete. Alltid lika trevligt :)
Det blev en sen kväll och en lång natt på de hala vägarna.

I torsdags var det åter dags för Styrelsemöte, då med hela styrelsen.
Bara att bege sig till Ekeby.
Men först hämtade jag min lilla skatt på dagis för att hon fyllde år.
Min lilla prinsessa fyllde 6år. Vi fikade och hon fick öppna paket.
Fick även social tid med min moster :)
Sen började jag min bilfärd, men tog ett stopp hemma hos mamma för att kolla inne hos morfar om där fanns något jag ville ärva av hans grejor. Hittade lite saker som jag hoppas kunna hämta efter semestern.
Efter en liten pratstund med mamma var det bara att köra vidare.
En helkväll i Ekebby med mycke skratt och även seriösa stunder... Tycker verkligen om vårt lilla styrelsegäng :)
Även här blev det en natt på vägarna :)
Som tur är har jag min älskade Bea som alltid har en stund över.
Så det blev en lång pratstund med min underbaraste :) Tack för du finns!!!

Idag är det fredag och snart ska jag köra till stan och hämta min skatt för att köra en runda till badhuset.
Sen ska vi hem och va sociala med moster...

Ikväll så ska jag till Osby för att ha tjejkväll med Emelie & c.o. och erik ska med pojkarna.
Ser fram emot en trevlig kväll och helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0