Mitt huvud värker

Mitt stackars lilla huvud bara värker, kanske inte så konstigt men jobbigt är de.
Min lilla mage bara burrar, den stackaren är väll orolig.
JAg håller på att förstöra min kropp och det måste få ett slut.
Jag klarar inte veckan ut bara. Och en månad till finns inte i min värld...
Så imorgon ska jag masa mig till läkaren och se vad han tycker.
Detta håller inte. Nu är jag på toppen av isberget och kroppen säger stop.
Det är mycket som hänt och jobbet har varit en bov i dramat nästan sedan start nu när jag tänker tillbaka.

Annars är mitt liv tipp topp och allt rullar på.
Vardagen där hemma snurrar sitt varv varje dag.
Sen har vi en underbar resa framför oss, bara erik och jag.
Ska bli underbart...
Nu är de bara 21 dagar, 20 timmar, 17 minuter kvar till vi åker...

Kan ju berätta om min helg. Hela gårdagen gick åt till jobbet så därför glömde jag uppdatera er om de.
I fredags var jag ute med ett gäng jobbarkompisar. Vi hade de jätte trevligt. Erik hämtade mig vid 23 så det blev en lagom kväll...

I lördags var vi och hjälpte Eriks syster med huset. Hela dagen spenderades ute i de underbara vädret. Men i slutet av dagen så var jag totalt genomfrusen. Tinade upp i duschen där hemma sen.
Efter en lång varm dusch så körde vi till ett par vänner utanför byn och åt och umgicks.
En trevlig kväll med god mat och underbart sällskap.

I söndags så jobbade erik tidigt på morgonen medans jag tog sovmorgon, men bara till 9.
Erik ringde då för jag bad han om de för att jag skulle upp i tid.
Sen åt jag frukost i lugn och ro framför tv:n och sen körde jag till Perstorp.
Körde hem till mamma och umgicks med mina systrar.
Mamma och hennes syskon hade möte.
Så mina systrar och jag körde till Förmedlingscentralen i Tyringe och shoppade lite och hade syskontid. Vi hade jätte trevligt och visst blev de lite shoppat.
Vi körde även inom morfars grav och tände lyktan!
Väl hemma igen så spelade vi spel och sen kom mamma hem.
Vi lagade middag och pratade lite allmänt... Så skönt att va hos mamma ibland, bara va!
Efter lite middag och lite chokladpudding som syrran och jag gjort så körde jag hem.
Sen hade vi en vanlig mysig hemmakväll...

Så där hade ni min helg, lite glädje har jag att komma med...
Utöver jobbet trivs jag prima!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0