Mitt liv är i kras

Jaha, idag kom domen på jobbet.
Jag har jobb till fredag och anledningen finns knappt.
Visst har jag inte trivts och viljat söka mig här ifrån,
men nu är de tidspress på max.
Jag verkligen hatar denna arbetsplats. Hur man bara kan
behandla folk på detta vis det är för mig obegripligt.
Att be någon lämna arbetsplatsen på mindre än en vecka för att
man inte presterar någonting. När faciet är att man presterar
gång på gång på gång men bara får kritik.
Då kankse man som chef ska lära sig förklara hur man vill ha de...
Men denna situationen inträffade för ca. 6 mån sen då jag började min anställning.
Då fick en annan tjej gå igenom samma situation som jag.
Så jag lär varken vara först eller sist.
Tråkigt men sant, chefen är iallafall inte klok...

Idag har jag varit i full gång med att söka jobb, men det då inte lätt att hitta jobb i dessa tider.
Jag ska kämpa så gott de går, något ska där väll finnas.
Jag behöver ett jobb från 1 mars efter hemkomsten från Thailand.

Någon som har något jobb i bakfickan så säg gärna till!!!
Allt hjälp tages tacksamt emot...

Det värsta nu känns att inkomsten blir lika med noll.
Men jag var duktig och ringde facket som gav mig stöd och berättade att jag har rätt till en månads betalning. Så där ska jag stå på mig... Helt ska han då inte få köra över mig.

Men trots denna deppiga och tråkiga situation så är det på ett sätt bra att komma här ifrån och slippa må dåligt.
Detta ska även inte få drabba vår underbara resa. Utan den åker vi på och njuter av precis som planerat. Sen får vi reda upp och lösa situationen när vi kommer hem...

Ha de bra!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0