Quiz 2009

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? JA!

2. Höll du några av dina nyårslöften? Ger aldrig nårra, för kan inte hålla de...

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? Ja

4. Dog någon som stod dig nära? Ja, min älskade morfar

5. Vilka länder besökte du? Tyskland, Danmark, Tjeckien

6. Är det något du saknat år 2009 som du vill ha år 2010? 2009 har varit bra

7. Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas? 26maj

8. Vad var din största framgång 2009?  Jag tog examen, stolt

10. Har du varit sjuk eller skadat dig? Lite småsjuk, men ingen skada i år vad jag minns. Lyckades tillräckligt 2008 :)

11. Bästa köpet? Vårt hus

12. Vad spenderade du mest pengar på? Huset

13. Gjorde någonting dig riktigt glad? Ja, mycket.

14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009? Himlen är oskyldigt blå

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Gladare, men många tårar har fallit.

16. Vad önskar du att du gjort mer? Hmmm,svårt...

17. Vad önskar du att du gjort mindre? Hmmm, lika svårt...

18. Hur tillbringar du julen?
Med min underbara familj ohc släkt.

19. Blev du kär i år? Har varit kär sen 2004

20. Favoritprogram på TV? oj, får se... "Bonde söker fru" kanske...

21. Bästa boken du läste i år? "Gunillas man försvann" har även kämpat med "Män som hatar kvinnor" och kämpar fortfarande :)

22. Största musikaliska upptäckten? Tja, inget speciellt...

24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år? En elvisp och annat som gjorde mig glad.

25. Något du önskade dig men inte fick? Nej,tror inte de...

26. Vad gjorde du på din födelsedag 2009?
Firade den med släkt och vänner.

27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? Ha morfar kvar!

28. Hur skulle du beskriva din stil år 2009?
Jag är som jag är, trivs bäst så.

29. Vad fick dig att må bra? Min familj och mina vänner
30. Vilken kändis var du mest sugen på? Persbrant är ju rätt het :P

31. Vem saknade du?
Morfar

32. De bästa nya människorna du träffade? Träffa inte så många nya människor förutom mina arbetskamrater. Där bland annat min bästa Selma. Vi är varandras arbetsstöd!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0