Uppe hos släkten

Sitter nu i Småland uppe hos släkten.
Jag, pappa och Erik är här uppe. KOm upp igår och ska hem i eftermiddag någon gång...
Igår satt vi på släktens pizzeria och åt mat och drack gott :)
Idag åker vi runt och hälsar på släkten och pappa tatuerar...

Ikväll blir en lugn kväll hemma med god mat och dricka och tv och wii :)
Myskväll hos oss :)

Imorgon ska jag till Rydebäck på styrelsemöte.
Alltid lika trevligt :)

Sista dagarna hemma har jag bara tagit de lugnt och gjort de som fallit mig in.
Varit ute och gott, gjort lunch varit ute, tittat på tv och lagat middag.
Kvällarna har jag varit själv då erik jobbat natt hela veckan...

Just nu händer inte så mycket i mitt liv. Men jag börjar må mycke bättre vilket är så otroligt skönt.
Jag blev sjukskriven i torsdags och är det nu tills anställningen går ut den 13/2.
Allt börjar kännas lugn och jag kan börja leva normalt igen.
Så just nu gör jag bara saker jag mår bra av och trivs med.
Någon gång per dag så söker jag jobb och det går bra. Har fått ett svar som jag fick tacka nej till då jag missförstod var jobbet var geografiskt.
Ett jobb skulle jag på intervju på nu på måndag. Men vi pratade igår och jag vill ha lite mer tid och tänka då även detta låg lite geografiskt fel. Men han skulle försöka ordna så jag kunde jobba i skåne vilket hade varit hur bra som helst. Så nu håller jag tummarna.
Men nu ser vi mest fram emot Thailand och efter de tar vi tag i allt igen. Men visst hade de vatt skönt att ha allt löst innan, men inget vi stressar upp oss med nu.

Ha de bra och trevlig helg!!!

Kommentarer
Postat av: moster linda

det låter ju bra sköt om dig vi ses i veckan

kramisar linda

2010-01-16 @ 18:01:20
Postat av: Griseknoen

Två jobb så snabbt!? :O Bra jobbat, syrran!



Kommer sakna dig jätte mycket, men hoppas ni får det bra hos alla kineser eller thailändare eller vad dem nu är för nåt! ;)



Puss o kram, älskar dig! ♥

2010-01-18 @ 22:20:38
URL: http://hallonblad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0