Veckans uppdatering

Det är som så att vårt internet inte fungerar som de ska och de innebär att jag inte kan uppdatera.
Veckan har flötit på i sin ordning. Jag har varit hemma och plockat de mesta av dagarna...

I måndags så var min underbara Evelina och hälsade på, riktigt mysigt att bara sitta och prata. HAr saknat dig! Lycka till med jobb nu när vi är iväg, ses när vi kommer hem igen!!!

I tisdags så körde jag in till stan och mötte upp erik och gjorde lite ärende innan han skulle jobba igen. Sen hämtade jag mitt pass och körde en runda till MAXI. Självscannade för första gången, de ni :) Vuxenpoäng :P
Efter de hämtade jag min underbara skatt på dagis och sen gick vi hem till moster och resten av familjen.
HAde en udnerbar dag med min älskade skatt och min moster... Skönt att bara vara!!! Älskar er!

I onsdags var Erik ledig från jobbet så vi hade en dag tillsammans, vi var ute en del i skogen och fixade..
Det var riktigt skönt att vara ute och röra sig, men oj vad kallt de blir efter ett tag.
På kvällen så kom May och Alex på middag, trevligt trevligt :)

I torsdags så var jag hemma och städade och tvättade. Det var ungefär vad dagen bestod av.
VAr en runda i osby och uträttade lite ärende. VAr även på "jobbet" och lämnade lite papper och lösenord.
Konstig och lite jobbig känsla att vara där, men de gick bra!
Ska upp och fika med alla underbara jobbarkompisar innan Thailandresan...

Igår(fredag) så bakade jag bröd samtidigt som jag städade och bytade de sista gardinerna och ställde undan de sista julsakerna. Jag började även packa ihop till Thailand :) Kan bara inte låta bli. Men ska ju knappt ha nått med mig så de gick snabbt att plocka fram kläder...

Igår kväll så kom min älskade Bea och hennes Anders på besök.
Det var så trevligt och mysigt! Vi åt Racklett och umgicks.
Vi bytade försenade julklappar :) Jag fick ett underbart armband, jätte fint.
Tack hjärtat, älskar dig.
Sen fick jag en enormt  stor påse med bara lakrits i från Anders för att han välte ner en ljushållare förra gången, så gulligt, Tack! Ni vet vad jag gillar :P

Idag sitter jag hemma hos mamma. Kom hit vid halv tio.
Ska ha en heldag här och sen middag ikväll då erik med kommer.
Nu blir de socialtid med mina älskade systrar. Saknar er massor när vi inte ses.
Kommer sakna er på resan, ska köpa nått fint till er.

Nej,nu blir de socialtid!

Ha de gott

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0