Ett tag sedan sist

Nu var de länge sen jag skrev igen.
Mycket har hänt sedan sist, men jag tänker inte ¨på att uppdatera.
Vi är utomhus så mycke så datorn glömms bort lite grann :)

Förra veckan så tog Erik och jag en mc-tur till Österlen och bara njöt.
Det var helt underbart, kvällen avslutades med middag nere vid sjön...

Helgen som gått har varit helt underbart...
I fredags så var jag på kalas hos min morbror och hans fru, 30+30.
Det var en mycket trevlig kväll bortsätt från en hemsk huvudvärk.
Erik var på släktträff hos sina föräldrar så jag hämtade honom där när jag körde hem.

I Lördags så hade vi maskerad hemma.
Så dagen gick åt till att förbereda för kvällen med mat, dukning och städning.
Det blev en helt underbar kväll/natt. Det blev så lyckat som jag knappt vågat önska.
Helt rätt personer med helt rätt festhumör. Vi hade de så jäkla roligt.
TACK ALLA!!!
Söndagen bestod mest av att ta de lugn och på kvällen blev de pizza i Osby...



         

    

Ni ser säkert hur roligt vi hade.
Mycke dricka och många skratt blev de!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0