Gårdagen

Igår hade jag en mysig dag, en perfekt fridag.
Jag sov länge och satt framför tv:n och åt frukost.
Där efter körde jag och handla lite i byn och sen bort till käraste Jonna.
Jag verkligen njuter av den tiden då man bara kan slappna av över en kopp kaffe.
Tack Jonna för de stunder vi har :)
Efter de så körde jag hem och plockade undan lite i köket och förberedde middagen...
Sen ägnade jag en god stund i växthuset genom att binda upp alla växter på bambupinnar.
Efter att ha ätit stekt sill och potatismos så hoppade vi i mc-kläderna för en tur till Tydinge.
Där blev de glass och lite promenad. Sen körde vi en extra tur hem för att avsluta kvällen med kvällskaffe hos svärföräldrarna...

En perfekt ledig dag!

Ikväll går jag på att jobba hela helgen. Börjar 16 idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0