Sommar på hög nivå

Kan man önska en bättre sommar än den vi just nu avnjuter.
Visst har man kanske en önskan om att få de svalt inomhus, men man ska inte klaga.
Igår natt kunde vi verkligen inte sova, vi hade 30 grader inne. Så vi gick ut en runda mitt i natten för att få luft innan vi kunde sova igen. Fick även blöta ner en handduk som jag kunde svalka mig med :) Alla har vi våra knep...

I Torsdags var jag och hämtade min lilla syster som var hos oss till i lördags :)
Vi ägnade den mesta tiden åt sol och bad. Mysigt!

I lördags åkte vi till Mamma, min morbror fyllde 40 så det var fest i hans trädgård.
Mycket trevlig kväll...
Innan vi körde dit var syrran och jag och satte lite rosor från min trädgård hos morfar!

I söndags körde vi hem efter frukost för jag jobbade 12-20.30...
Det var som att gå runt i en bastu.

Igår, måndag, var jag på IKEA med söta Jonna.
Vi hade en underbart mysig dag med shopping och lunch :) Tack Jonna!!!
När Erik kom från jobbet så grillade vi och sen körde vi till stan och veckohandla och körde en lite extra sväng på hemvägen. Sen blev de tv och lite kvällsfika!

Idag blir de en lugn dag hemma fram tills jobbet i eftermidda, jobbar 16-21...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0