Dålig uppdatering...

...men jag trivs med livet just nu!

Jag är och jobbar en del just nu. Det blev 5 dagar förra veckan, så härligt.
Jag trivs verkligen att gå till jobbet.

Den dåliga uppdateringen beror på jobb och underbart väder.
Vem kan sitta inne när sommaren kommit.

Just nu flyter vardagen på och jag har inte så mycket att skriva.
Jag njuter helt enkelt av livet just nu.

Nästa vecka börjar mitt schema på jobbet och sen är jag garanterad mina 50%.
Men där kommer alltid mer imellan, precis som nu! Me like. Äntligen lite klirr i kassan...

Veckan som gick bestod av jobb, tis,ons,tors,fre & sön.
Den lediga tiden har gått åt till att njuta av värmen och vara i trädgården.
I lördags var vi på broby marknad med May & Alex och där handlade vi blommor.
Så nu är det nyplanterat i trädgården. Som ni vet så älskar jag min trädgård och mitt växthus. Det är så skönt att bara vara ute och fixa. Även växthuset är färdiginrett, nu väntas bara resultat :)
I lördags kväll var vi på examensfest hos emma som är nyutbildad lärare!

Söndag var vi ute och sågade bland annat ner ett stort träd åt eriks syster.
Sen jobbade jag mellan 16.30 - 21.

Idag regnar det tyvär, men det behövs.
Så det blir en innedag med städ av kök & badrum...
Hoppas värmen återvänder imorgon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0