Efter regn...

...kommer solsken!
Det hoppas jag på iallafall.
Idag har det regnat konstant hela dagen och det är tröttsamt.
Men en dag så här går väll bra, vår växtlighet behöver de iallafall.
Men imorgon hoppas jag att sommaren åter kommer tillbaka.

Idag har jag städat kök och badrum.
I eftermiddags körde jag in till stan för att handla lite på maxi.
Efter det körde jag hem till moster m. familj.
Min skatt och jag kollade lite på "emil i lönneberga" innan moster kom hem.
Efter lite prat och te så tog vi en promenad, jag min moster och min skatt.
Jag blev helt dingsur om fötterna och körde hem direkt efter de.

Nu sitter jag här i väntan på att sambon ska komma hem så vi kan äta!!!


Jag saknar verkligen dig och den tiden som var när allt var bra!
Jag är glad att jag äntligen skickade meddelandet till dig och att du svarade.
Var den du är, det vinner du mest på.
Fortsätt kämpa och våga hoppas!
Finns alltid för dig "syrran". Allt kommer bli bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0