In the town with darling

Dagen började med ett lagom arbetspass fram till strax efter lunch.
Sen blev de lite snabba bankärende innan bilen styrdes mot Kristianstad.

Väl inne i K-stad efter en jäkla massa trafik så mötte jag upp sötaste av alla.
Min underbara vän stod där förvirrad på stationen och inväntade lilla mig :)
Vi gick först och tog en lunch och en latte och sen blev det affärer, affärer och lite till affärer.
Vi har verkligen haft en kanondag. Det var längesen jag kände mig så fri...
Vi bara gick omkring, inga tidskrav, ingenting...
Vi hade en mysig och helt underbar dag tillsammans.
Det var ett tag sedan sist, detta behövdes och var på tiden.

Jag har handlat en hel del, jag älskar ordet REA.
Lite snygga överdelar av olika slag, två par skor, ett cykellås och två dynor till vår...hhmmm...jaaa vad heter de...ehh den är skön att sitta i iallafall :)

Nu är jag hemma, har precis lagat mat och hör nu att älskling parkerat bilen.
Dags för mat och social tid med sambon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0