Jobb, jobb, jobb....

och jobb!!!
Japp, så ser mitt liv ut just nu och det är jag väldigt nöjd med.
Det känns som jag jobbar alltid och just nu gör jag de, på två veckor är jag totalt ledig 3 dagar varav den ena är midsommarafton. Men jag trivs så otroligt bra på jobbet och äntligen har jag något och göra och snart rasslar de lite i kassan. Denna månaden väldigt lite för hann inte jobba så mycke i maj, men sen så...
Jag verkligen njuter av att gå till jobbet och hoppar in extra så fort frågan ställs.

När jag då inte jobbar vad gör jag då?
Hmmm, sover :) Nja inte hela tiden. Ibland slutar jag tidigt och då försöker jag va ute i trädgården, köra och handla och kanske hinna va social med nära och kära...

Men hör ni inget för mig så vill jag här bara meddela att jag lever!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0