Just nu

Jag är stolt över mig själv, jag är ute på en timmes rask promenad i stort sätt varje dag.
Det är så skönt och jag mår bra av de.

Nu är jag precis hemkommen efter att ha varit ute och promenixat med grannen.
Alltid trevligt med sällskap!
Nu ska jag ut en liten runda och plantera mina sista blommor som jag köpte på marknaden.
Sen blir de dusch och lunch innan jag cyklar mot dagiset för att jobba några timmar.
Har inte blivit så mycke jobb i veckan, men lite idag och så har jag lite imorgon på äldreboendet.
Allt är bättre än inget och jag har sagt att jag vill jobba minst två dagar i veckan för att må bra och de har funkat än så länge :)

Igår var sambon och jag ute en del i skogen och fixade med ved.
Mitt på dagen var han på jobb några timmar och då var jag ute och gick och tog de lugnt.

Imorgon efter jobb så ska jag studentutsläpp till en underbar person som ligger mig varmt om hjärtat som jag saknar så. Vill bara dit och visa att jag finns hos/för henne...

Sen rullar väll helgen på med lite av varje!
Hoppas solen behagar titta fram...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0