Mamma

Förra helgen så körde Erik till Sthlm med jobbet söndag till måndag.
Så jag körde hem till mamma för att fira morsdag!
När jag kom så fikade vi, även mormor och morbror var på besök.
På kvällen umgicks vi och hade det trevligt. Gick bl.a igenom lite kläder som mamma fått. Hittade även nån tröja som passade mig. På kvällen åt vi creps *mums*
I och med att Erik sov i lastbilen så beslöt jag att sova hos mamma.
Mamma var ledig hela måndagen så vi hade en mysig shoppingdag i Helsingborg.
På tisdagen var det mammas födelsedag så jag passade på att fira den när jag var där på måndagen. Jag hittade ett par skor och en tunika och lite amplar att ha utomhus.
På vägen hem så handlade vi lite mat, ett måste...
Jag hade verkligen två underbara dagar med min älskade mamma.
Så skönt att kunna ha sån tid ibland.
Tack mamma för att du finns, jag älskar dig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0