solen är underbar

De va ett tag sedan sist och jag mår bra...
Vi hade en bra midsommarhelg.
Midsommarafton firade vi i Finja med underbara vänner, god mat och god dricka.
Midsommardag bestod av jobb och så även söndagen. Det gick bra, men oj vad trött man kan vara.
Natten mellan lör-sön så var jag och hämtade min andra häft i loshult.

Men igår, måndags, sov jag ut.
Sen körde jag till min älskade mamma och åt lunch, fikade, solade och hade allmänt mysig mamma-dotter tid...
Kvällen bestod av grillning med älskling och tvätt av lekstuga.

Idag har jag njötit av solen och varit riktigt aktiv.
Målat lekstugan
Handlat på Maxi
Umgåtts med min skatt och solat och badat vid sjön
Tvättat
Fikat med moster
Lagat middag.

En underbar dag med mycket gjort...

Sommaren är äntligen här, me like!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0