Är på inredar humör

När may var här för en vecka sen så möblerade vi om.
Det blev skit bra, jag är så nöjd.
Sen dess har jag varit så sugen på att inreda lite mer.
Allt detta i vardagsrummet...
Jag var nere hos Jonna i blomsteraffären och köpte lite amplar och hjärtan-på-tråd att hänga i fönstret. Tack Jonna, det blev bra.
Idag var jag på IKEA och köpte tv-bänk till vårt nydesignade vardagsrum.
Den blev bra. Jag har själv skruvat ihop den och satt de på plats. Allting går om man vill och är lite envis. Jag köpte även lite fina blommor att pynta med, jätte fina okidéer.
När jag kom hem satte jag dom i mina fina krukor och satt även dit lite ljuslyktor.
Jag köpte även lite nya tabletter och ljus till altanen.
Altanen kommer att gå i lila och grönt. Nu är våren kommen, iallafall på våran altan.
Nu ska bara tv:n bytas ut och lite sladdar ska döljas.
Jag är så nöjd att jag lér.


Nice eller hur?
Jag är så nöjd med min tv-bänk och mitt fina pynt.
Jag är även stolt över att jag skruvat och fixat själv...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0