En underbar helg!!!

I fredags körde vi hem till mamma för att äta middag och umgås.
På vägen plockade vi upp min älskade lillasyster.
Vi bestämde oss för att sova hos mamma så vi kunde dricka gott :)
Vi hade en underbart mysig kväll tillsammans, med god mat och dricka...
Jag älskar min familj och är så glad att ha den!!!

I lördags körde vi hem vid lunch och när vi kom hem så åt vi lite.
Fraamåt eftermiddagen var det bara att göra sig i ordning för en kanon kväll i Finja.
Vi körde till May och Alex för att festa och ha sexparty.
En lyckad kväll och helt underbar kväll. Vi kom väll hem vid 03.30 och lyckades klämma in oss 9 pers i vår lilla v.70.

I söndags så sov vi länge vilket var helt underbart, de behövdes verkligen för att pigga på sig efter den natten.
Jag mådde bra, men blir så förbaskat hungrig. På kvällen åt vi middag hemma hos svärföräldrarna...

Min helg lite kort!
Den har verkligen varit kanon!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0