Jag lever

Tro det eller ej, men jag lever trots dålig uppdatering.
Vi har fortfarand einget internet hemma så därför blir de inte av att jag skriver.
Blir bara snabba saker som mail och så.

Jaha, inget speciellt sen sista tror jag.
Vet knappt när de va.
Men jag har fått jobb iallafall, börjar som mediasäljare den 12april.
Ska bli spännande och skönt att få en strukturerad vardag...

Annars flyter livet på.
Förra fredagen hade May och jag en underbar dag.
Vi möblerade bl.a om i vårt vardagsrum :)

Från och med den 6 april kommer vi att ha Internet hemma igen
så då kommer uppdateringen bli bättre.
Så svårt nu när de blir så långt mellan gångerna.

På lördag ska vi till May och Alex på sexparty och fest.
Ser verkligen fram emot denna kväll. Går in sten hårt för att kvällen sk abli lyckad...

Ska nog till mamma på middag imorgon!
Hade syrran hemma igår och vi hade en toppendag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0