Saknar mitt hjärta

Sitter här i soffan och tittar på min Mood-rabbit och tänker på dig!!!
Han får mig att bli glad och det känns som om du är lite närmare.
Här sitter jag onyttig och suger på en klubba medans du jobbar.
Men på torsdag blir de andra bullar. Då hoppar jag på tåget, söderut...
Saknar dig gumman!

Du är min samtalsparter jag kan ringa när som helst.
Du är min avkoppling, mitt smakråd och min vägledning!
Du är väldens bästa festkompis, vi är oslagbara!
Du är min ärligaste kritiker och den som håller koll på mig.
Du är min skyddsling så som jag är din!
Du är du, med andra ord min själsfrend och absolut bästa vän!


Kommentarer
Postat av: Trixie

JAG ÄLSKAR DIG GUMMAN <3

2010-03-29 @ 23:37:52
URL: http://trixietrice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0