Trött och uttråkad

Idag är en sån där dag.
Jag är trött, omotiverad och uttråkad.
Jag skyller på vädret, har ingen annan bra anledning.
Om två veckor börjar jag jobba, tror även jag börjar få lite ångest för de.
De ska bli kul att komma igång igen och skönt att få in pengar igen.
Men just nu känns de som att jag vill hinna med så mycke innan och allt de jag gör om dagarna nu, när ska de göras!?
Allt kommer lösa sig, nu är de bara att njuta av den sista tiden.

I fredags hade vi en underbar myskväll. Vi åt räkor och vitlöksbröd, drack vin och lite senare hade vi ostbricka...

I lördags hade jag en heldag i Lund, vi hade distrikts årsmöte med scouterna.
Underbara människor och full fart så dagen rullade på.

Söndaen blev en lugn dag då det började med att vi glömt skruva fram klockan.
Jag fixade lite allmäna saker på dator, sen var vi ute och fixade lite innan vi skulle ner och ha eriks ungdomar på scouterna. När de var slut tog jag en liten promenad hem.
Kvällen var lugn med middag, tv och wii...

Nu sitter jag här i soffan och är så glad över att internet för en gång skull fungerar.
Ska snart börja på kvällsmaten och vänta in min andra hälft...
Sen blir de en helt vanlig kväll.

Imorgon ska jag in till stan och uträtta lite ärende, bland annat veckohandla.
Jag ska hämta mitt lilla skatt på dagis och vara social med min moster...

Ha en underbar kväll...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0