De går i vågor

Har inte så mycket att skriva känns de som.
Är inte i skrivartagen just nu...
De går i vågor de där!

Jag har börjat på jobbet som räcker fram till 22 augusti.
Det känns jätte bra och jag trivs.
Jag har fått mitt schema och det är skönt.
Men jag hoppas de blir mer för de är bara på 50%.

Igår pratade jag en lång stund med min älskade Bea.
Vi ska ha de kanon trevligt tors-fre med boysen.
Vi ska till Österlen på ölfestival :)
Medans boysen går på ölprovning så håller vi ställningen på vårt vis...
Saknar dig gumman!

Så tors-fre blir de österlen och lör-sön ska vi till mamma och ha fest med brossan!
Så det blir en intensiv och trevlig långhelg vi har framför oss...

Jag orkar inte uppdatera mer just nu, sånt e livet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0