Helgen i sin helhet

Vi hade en underbar Österlentripp torsdag-fredag.
Grabbarna var på ölprovning medans söt och jag smög med cider under marknadsståndet :)
Det var två fantastiska dagar med mycke dricka och mat.
Tack Bea för att du finns, älskar dig! You know why you are special

I fredags när vi körde hem så stanna vi i kristianstad och åt.
Hemma lastade vi ur bilden och plockade i ordning lite.
Sen kallade sängen rätt snabbt.

I lördags var Erik med jobbet och sen hämta jag honom i stan för att sen åka hem till mamma och äta middag.

Igår var vi ute och fixade lite mitt på dagen och på seneftermiddagen fick vi besök från Finja.
May och Alex kom inom på fika och pratade lite. Levererade även goda nyheter!
Sen bestämde vi oss för att beställa mat till kvällen. Får ju passa på att umgås när tiden väl räcker till :)

Idag är jag ledig, jobbar först på onsdag.
Så idag blir de en allmän städa-trädgård-tvätta-handla dag!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0