Morfar

Igår körde jag till morfar med lite fina blommor.
Två lila, väldigt täta och fina. Jag grävde ner dom på vars en sida och tände ett ljus i lyktan.
Det blev så fint.
Sen satt jag en lång stund och pratade med min älskade morfar.
Jag vet att han finns där och lyssnar. Jag berätta att jag förlovat mig, han blev glad. De vet jag!
Det är fortfarande jätte jobbigt och svårt, men jag är där så ofta jag kan.
Jag har inte funnit ro riktigt än, men de hoppas jag att morfar har.
Jag sätter mig på marken bredvid och tittar mot hans huvud och lägger handen där han har sin hand, sen pratar jag och berättar nyheter för morfar. Jag gråter fortfarande hysteriskt, det är svårt att gå därifrån. Men vi brukar avsluta de bra ändå, morfar och jag.

Jag kommer till helgen igen morfar och sätter dit ängel och minnessten som jag lovat.
Vi ses då igen. Älskar och saknar dig!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0