Allt börjar lossna!

Nu tror jag det mesta av FEK har fallit på plats.
Jag orkar inte plugga mer iallafall och det känns som jag kommer klarar de.
Turen är på vår sida imorgon :)

Idag har varit en dag med mycket gäspningar, men jag har tagit mig igenom de.
Jag tog en paus mitt på dagen och stack till gymmet, det var riktigt skönt.
Första halvtimmen var där tre killar och träna och sista halv timmen var jag själv.
Jag sakna mina girls :) Men det var faktiskt skönt att vara helt själv.
Det behövdes idag i all stress. Jag kunde verkligen slappna av och tömma huvudet.

Nu ska jag ta en kvälls fika bestående av te...
Sen ska jag ta de lugnt och sen kallar kudden.
Kanske hinner jag få umgås lite med min plutt med, det är ju trots allt vår fem års dag!

Natti natti och sov så gott!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0