Bygger bikiniform

Har precis kommit hem från ett hårt och givande träningspass.
Man känner sig så jäkla bra när man är klar.
Tyvär var jag där utan mina underbara peppare idag, men det funkade ändå.
Tog verkligen i idag och gjorde alla mina övningar.
Trots träningsverk så gick det att klara sig igenom de.
Men imorgon blir de träning med tjejerna :)
Så snart är vi i bikiniform:) Som ägaren av gymmet sa: "De behövs bara mer eller mindre finslipning"

Annars har min dag varit lugn och den fortsätter nog att vara de.
Tänkte försöka hitta lite fakta till vårt grupparbete i skolan, men insåg snabbt att det är inget man gör i en handvändning.
Får väll leta lite till och sen får vi fortsätta imorgon i skolan.

Fick precis ett samtal från min plutt att han är på väg hem så då kanske vi hinner ha lite tid tillsammans i eftermidda och ikväll vilket jag ser fram emot...

På tal om samtal. När jag var i gbg i söndags träffa jag en telenor försäljare och han hade ett erbjudande till mig som jag tyckte lät bra och han skulle precis ringa och fixa abonnemang o sen skulle jag få telefonen.
Men då hade jag redan för många abonnemang. Då ville jag avbeställa de ena: mobila bredbandet.
Ring och gör det via kundtjänst sa han så löser de sig.
Bra tänkte jag, för är så missnöjd med min mobil och såg framemot den nya.
Men ringde idag och jag är så dum. Det mobila bredbandet jag hade hade en bindningstid på 10mån till *suck*
Där var det loppet kört. Det jag kan göra är att säga upp de och betala i förskott: 2100kr "Nej Tack"
Eller så kunde jag köpa mobilen bredvid:1900 "Nej Tack"
Så lätt jag går på en massa skit, blir så arg på mig själv. Så antingen får jag stå ut med den mobil jag har
eller köpa en ny för 1900 kr *suck*

Ha en fortsatt bra eftermiddag och kväll...
Puss o Hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0