Fest ikväll :)

Ikväll blir det fest. Ska på inflyttningsfest till Karl och Sophie.
Det ska bli jätte kul, massa dricka och massa skoj.
Klockan 18.00 går vår skjuts och hem har jag ingen aning.
Ränkar med att köra från pappa vid fyra för att hinna göra vid mig tillsammans med plutten min.
För en gångs skull har jag redan planerat vad jag ska ha på mig, är riktigt stolt.
Det blir en kort rutig tjol,svart & grå, och en svart blus.

Just nu sitter jag hemma hos pappa och kollar på skidor. Rätt spännande faktiskt.
Blir nog en lugn förmidda/eftermidda.
Tänkte va duktig och göra färdigt min ansökan på AF.
Sen är det väll bara attbörja söka jobb, tänk om dom bara kommit som ett brev på posten.
Det hade varit smidigt :)

Imorgon blir det nog bara en dag tillsammans med plutten, om jag har tur och ingen annat är inplanerat.
Imorgon kommer jag vara trött och då vill jag vila och ta de lugnt...

Ha en underbar helg :)

Kommentarer
Postat av: Bea

Hoppas du får riktigt kul nu gumman! :) Miss you

2009-02-28 @ 11:48:50
URL: http://trixietrice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0