Fullspäckad dag lider mot sitt slut

Då var första dagen denna veckan snart helt avklarad.
Kan meddela att det är riktigt skönt*suck*

Började dagen med Exportteknik i skolan.
Det var lika segt som jag trodde,vilket inte gör mig mer motiverad.
Känns som en repetition av andra kurser vi redan haft.
Vi ska göra en tenta och ett grupparbete. Grupparbetet känns som en relativt lätt
uppgift och tentan är nog inte mycket svårare. Mycket tid i skola, men kankse äntligen lite lediga kvällar.
Grupparbetet gör jag som tur är med mina sockertoppar, vilket gör det hela lite roligare :)
Om mindre än två veckor åker dom till Holland,deras resa bokades idag.
Är jätte glad för deras skull, men kommer sakna dom så otroligt varje dag.
Får nästan ont i magen när jag ska vara utan dom i 10v *snyft*

Efter skolan idag skulle jag på ledningsgruppsmöte, vilket är intressant.
Men innan dess ksulle Bea och jag vara duktiga att besöka AF för att visa att vi skrivit in oss.
Det blev en stor MISS :) Vi var inte inskrivna och får göra arbetet ytterligare en gång.
Så får väll ta tag i de i veckan och göra ett nytt försök...

Sen var det ledningsmöte och det var lika intensivt som vanligt och jag fick ut alla mina synpunkter.
Imorgon ska jag ringa och få besked om praktikplats, får hålla tummarna :)

Ikväll har jag vatt scoutledare i två avdelningar.
Så nu ska jag krypa ner under täcket och sova, känner mig välförkänt av detta nu.
Imorgon ska jag träna med mina sockertoppar, de ska bli skönt :)
Natti natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0