Go morgon!

Då var det måndag igen...
Efter en intensiv helg känner jag mig ändå utvilad, har sovit som en stock inatt.
Igår var anna och jag i gbg på horse show,det var jätte trevligt.
Det var en lång dag, men tiden går fort om man har roligt...

06.30 åkte vi från osby och var tillbaka ca.22.00
Två matstop på mc donalds och ett på en kina restaurang.
Min helg har varit jätte bra!

Nu är det dags att bege sig till skolan för att börja kursen exportteknik.
Min förväntningar är nästan lika med noll, men hoppas de blir lite bättre.
Hur segt kan det bli, så känner jag!

Efter skolan ska jag på ledningsgruppsmöte.
Det brukar vara rätt intressant så de ser jag framemot.
Sen ska jag hem och laga mat och hoppas på en lugn kväll med min älskling!

Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0