Nu förkänas vila!

Hejdå siffror och företagsekonom...
Det har jag längtat att få säga iallafall två veckor.
Idag hade vi tenta och den gick faktiskt bra, jag är nöjd med min insats.
Kanske inte hade behövt känna all denna oro, men men. Skönt att det är över...

Efter tentan idag så tog anna, bea och jag en lunch, det var mysigt...
Sen stack bea och jag till gymmet och träna. Det är så skönt o komma till gymmet,
speciellt tillsammans med en/två underbara vänner.
Älskar mina girls, kommer sakna dom så mycke när dom åker...

10 veckor! Hur ska jag klara mig i 10veckor utan er :(

Har en underbar helg framför mig...
Just nu sitter jag med mina systrar hemma hos mamma och kollar på BOLT, den nya disneyfilmen.
Den är faktiskt bra, riktigt söt :)

Ikväll blir en lugn kväll med familjen, äta gott, kolla på let´s dance och bara va...
Känner jag mig och min syster rätt blir det popcorn och en filt framför tv:n :)


Ha en bra fredagkväll...
Uppdaterar er fortsatt om helgens händelser!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0