Helg igen!

För det är ingen vanlig dag för de är trices fördelsedag, hurra hurra hurra...
Min sockertopp fyller år idag. Grattis i massor!!!
Only for you trice



Då var det helg igen, veckorna bara springer iväg.
En vecka med seg Exportteknik i skolan är avklarad, bara en kvar nu.
Tänk, en vecka kvar sen är det slut. Bara 10 veckors praktik återstår, det känns skönt men ändå konstigt.
Då är det dags att ta klivet ut i den stora vida arbetsvärlden.

Vi var på ett studiebesök på förmiddan idag i skolan. Det var faktiskt intressant.
Men sen var det samma sega undervisning. Blir nästan irriterad på lektionerna.
När man tänker efter är det sorgligt. Vår kära föreläsare går igenom samma sak minst två gånger och
läser nästan bara innantill från boken. Känns som så onödig tid, men men.
Bara nästa vecka med, får väll stå ut.
Sen har vi vårt sega grupparbete. Som tur är fnittrar vi igenom oss det mesta och det gör det hela lite roligare.
Vad hade jag gjort utan mina underbara sockertoppar, love you. Vi kommer göra ett skitbra arbete :)

Efter skolan blev vi åter samlade på gymmet, det var ett tag sedan nu.

Vi hann inte träna så länge men det kvittar för all tid vi har tillsammans är värdefull.
Vi blev lite sena p.g.a en liten runda inom systemet :P
Men det blev en riktigt bra mage-rumpa-ben dag idag och jag är nöjd.

Nu sitter jag hemma hos pappa. Ska äta gott med han ikväll och kolla på "Så ska det låta".
Det ska bli en lugn kväll i soffan faktiskt...

Ha en underbar helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0